Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets Forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Center for Digital Education
Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet
Institut for Naturfagenes Didaktik
Vis
Netværk
Profiler
(7)
Publikation
(170)
Presse/medier
(2)
Aktiviteter
(62)
Priser
(1)
Publikation
Publikationer pr. år
2004
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
75
Tidsskriftartikel
25
Bidrag til bog/antologi
22
Konferencebidrag i proceedings
14
Konferenceabstrakt til konference
34
Mere
7
Leder
5
Antologi
4
Poster
4
Udgivelser på nettet - Net-publikation
3
Bog
3
Rapport
3
Paper
1
Kommentar/debat
1
Letter
1
Anmeldelse
1
Review
1
Andet bidrag
Publikationer pr. år
Publikationer pr. år
3 resultater
Publikationsår, titel
(faldende)
Publikationsår, titel
(stigende)
Titel
Type
Filter
Paper
Søgeresultater
2024
Addressing Shared Reflective Persistence Through Three Different Lenses
Misfeldt, M.
,
Nøhr, L.
,
Laug, I.
,
Holm-Janas, V.
,
Li, Z.
,
Traxler, A. L.
,
Bruun, J.
,
Spikol, D.
&
Krisitensen, R. M.
,
2024
,
s. 199-202
.
4 s.
Publikation
:
Konferencebidrag
›
Paper
›
Forskning
›
peer review
Implementability of computational thinking in Danish compulsory school mathematics – a survey conducted in a pre-implementation context
Tamborg, A. L.
&
Nøhr, L.
,
2024
,
s. 4332-4339
.
8 s.
Publikation
:
Konferencebidrag
›
Paper
›
Forskning
›
peer review
Åben adgang
2021
Nature of the Relations Between Programming and Computational Thinking and Mathematics in Danish teaching Resources
Elicer Coopman, R. J.
&
Tamborg, A. L.
,
2021
,
s. 45-52
.
8 s.
Publikation
:
Konferencebidrag
›
Paper
›
Forskning
›
peer review
Åben adgang