Publikationer pr. år
Publikationer pr. år
Cand.mag. (engelsk og fonetik), Ph.d.
Emil Holms Kanal 6
2300 København S
Forståeligheden af accentueret tale
Betydningen af udtale for opfattelsen af sproglig og faglig kompetence
Engelsktalendes opfattelse af danskeres engelskudtale
Ud over de nævnte forskningsområder:
Træffetid: Tirsdag 11-12
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Jensen, C. (Redaktør)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Jensen, C. (Redaktør)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Jensen, C. (Redaktør)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Jensen, C. (Fagfællebedømmer)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Jensen, C. (Fagfællebedømmer)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Jensen, C. (Redaktør)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Jensen, C. (Andet)
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Jensen, C. (Redaktør)
Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning