Billede af Lars Konzack
  • Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 15B Bygning 15B (Afsnit 2), 15B-2-21

  • Karen Blixens Plads 8

    2300 København S

  • Kilde: Scopus
20122022

Publikationer pr. år

Personlig profil

Aktuel forskning

  • Er i gang med gamification-projekt i samarbejde med Innovationsfonden, BioLean og Novo Nordisk

Undervisnings- og vejledningsområder

  • Digital kultur
  • Teknologiforståelse
  • Digitalisering og teknologiske forandringsprocesser

Interesseområder

  • Industriel gamification
  • Spilforskning / ludologi
  • Transmedialitet

Læs mere

Emneord

  • Det Humanistiske Fakultet
  • gamification
  • Ludologi
  • Digital humaniora
  • Internet og Samfund
  • Transmedialitet
  • Digital kultur
  • Subcreation

    Konzack, L., 2018, The Routledge Companion to Imaginary Worlds. Wolf, M. J. P. (red.). New York, NY: Routledge, s. 209-215 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • Transmediality

    Bidragets oversatte titel: TransmedialitetKonzack, L., 2018, The Routledge Companion to Imaginary Worlds. Wolf, M. J. P. (red.). New York, NY: Routledge, s. 134-140 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • Internet Phenomenon

    Bidragets oversatte titel: Internet-fænomenKonzack, L., 2018, Encyclopedia of Information Science and Technology. Khosrow-Pour, M. (red.). Fourth Edition udg. Hershey, PA: IGI global, s. 8015-8022 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  • Fredericia Battle 1849: Spiltest af et location-based. alternate reality, pervasive role-playing game

    Konzack, L., 2012, kommunikation med børn: - Leg, læring og medier i et produktperspektiv. 1 udg. Vejle: Spinderihallerne, s. 89-97 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  • Pan European Game Information (PEGI) system

    Bidragets oversatte titel: Pan European Game Information (PEGI) systemKonzack, L., 2012, Encyclopedia of Video Games: The Culture, Technology, and Art of Gaming. Wolf, M. J. P. (red.). 1 udg. Santa Barbara/Denver/Oxford: ABC-CLIO/Greenwood, Bind 2. s. 474-6 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelFormidling

    2 Citationer (Scopus)
  • Europe (Western)

    Bidragets oversatte titel: Europa (Vest)Konzack, L., 2012, Encyclopedia of Video Games: The Culture, Technology, and Art of Gaming. Wolf, M. J. P. (red.). 1 udg. Santa Barabara/Denver/Oxford: ABC-CLIO/Greenwood, Bind 1. s. 200-203 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelFormidling

  • Escapism

    Konzack, L., 2018, The Routledge Companion to Imaginary Worlds . Wolf, M. J. P. (red.). New York, NY: Routledge, s. 246-255 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • The Subcreation of J. R. R. Tolkien’s Middle-earth and How It Became Transmedial Culture

    Bidragets oversatte titel: Den sekundære skabelse af Tolkiens Midgård, og hvordan det blev transmedial kulturKonzack, L., 2017, Revisiting Imaginary Worlds: A Subcreation Studies Anthology . Wolf, M. (red.). Routledge, s. 69-82 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review