媒介逻辑和社会互动的媒介化

Bidragets oversatte titel: Mediernes logikker og medialiseringen af social interaktion

Stig Hjarvard, Zhe Li (Oversætter)

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

312 Downloads (Pure)
Bidragets oversatte titelMediernes logikker og medialiseringen af social interaktion
OriginalsprogKinesisk
TitelInternational Media Industry Review
RedaktørerXinxun Wu
Antal sider18
Vol/bind12
UdgivelsesstedShanghai
ForlagChina International Radio Press
Publikationsdato15 dec. 2016
Sider3-20
ISBN (Trykt)9787507839074
StatusUdgivet - 15 dec. 2016

Bibliografisk note

Dette er en kinesisk oversættelse af en forkortet udgave af kapitel 1 og 2 i Stig Hjarvard (2016) (red.): "Medialisering: Mediernes rolle i social og kulturel forandring", København: Hans Reitzels Forlag.

Emneord

  • Det Humanistiske Fakultet
  • Medielogik
  • medialisering
  • social forandring
  • digitalisering
  • sociologi
  • mediesociologi

Citationsformater