Abstract
I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | kommunikationsforum.dk |
Antal sider | 15 |
ISSN | 1901-3035 |
Status | Udgivet - 24 maj 2016 |
Bibliografisk note
I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.Emneord
- Det Humanistiske Fakultet
- billedanalyse, nationalisme, plakater, analog længsel, æstetik, flygtninge,, de andre, familiefotografier,