TY - GEN
T1 - Learning by developing
T2 - erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen
AU - Viskum, Ulla
AU - Odgaard, Eva
AU - Davidsen, Helle Munkholm
AU - Eskildsen, Susanne
AU - Bjelskou, Jesper
AU - Jørgensen, Steen
PY - 2013/1/8
Y1 - 2013/1/8
N2 - Med publikationen ønsker gruppen dels at præsentere refleksioner og erfaringer, som er gjort i forhold til at omsætte det abstrakte teoretiske grundlag for modellen til praksis og dels at præsentere en revideret version af modellen, som kan være en nyttig ramme for det videre arbejde.Indledningsvis præsenteres den autoriserede LbD- model og herefter præsenteres tre eksempler på, hvorledes der arbejdes med at implementere LbD eller beslægtede metoder som problembaseret projektarbejde i uddannelserne.Herefter følger et bud på UCL-version af LbD-modellen efterfulgt af korte overvejelser om organisatoriske strukturer, der kan understøtte UCLs version af en LbD-model.
AB - Med publikationen ønsker gruppen dels at præsentere refleksioner og erfaringer, som er gjort i forhold til at omsætte det abstrakte teoretiske grundlag for modellen til praksis og dels at præsentere en revideret version af modellen, som kan være en nyttig ramme for det videre arbejde.Indledningsvis præsenteres den autoriserede LbD- model og herefter præsenteres tre eksempler på, hvorledes der arbejdes med at implementere LbD eller beslægtede metoder som problembaseret projektarbejde i uddannelserne.Herefter følger et bud på UCL-version af LbD-modellen efterfulgt af korte overvejelser om organisatoriske strukturer, der kan understøtte UCLs version af en LbD-model.
KW - interaktive systemer
M3 - Andet bidrag
PB - University College Lillebælt
ER -