TY - ICOMM
T1 - Rød, gul eller grøn? Samarbejde mellem det offentlige og private skal sikre klimamærkets succes
AU - Halkier, Bente
AU - Jacobsen, Jette Bredahl
AU - Elmeskov, Jørgen
AU - Richardson, Katherine
AU - Knudsen, Marie Trydeman
AU - Kristensen, Niels Buus
AU - Heiselberg, Per Kvols
AU - Møllgaard, Peter
AU - Morthorst, Poul Erik
PY - 2022/5/12
Y1 - 2022/5/12
N2 - Hvis forbrugerne have tillid til klimamærket, er det afgørende, at udviklingen og markedsføringen sker i et tæt samarbejde mellem offentlige og private aktører, og at der udpeges en særlig myndighed til at stå bag mærket.
AB - Hvis forbrugerne have tillid til klimamærket, er det afgørende, at udviklingen og markedsføringen sker i et tæt samarbejde mellem offentlige og private aktører, og at der udpeges en særlig myndighed til at stå bag mærket.
M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation
PB - Altinget.dk
ER -